سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
اورژانس

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی آملی از اهدای ۴۵۰۰ متر زمین در دهستان لاویج توسط مردم برای ساخت اورژانس خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه اورژانس ساخته نمی‌شود، حتی یک آمبولانس نیز برای این منطقه در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی آملی، امام جمعه چمستان استان مازندران، پیرامون موضوع حل معضل نداشتن آمبولانس دهستان لاویج گفت: دهستان لاویج دارای ۹ روستا بدون سازه‌ای برای بهداشت و درمان است.

امام جمعه چمستان در بیان دغدغه‌ها و مطالبات مردم ابراز داشت: به دلیل صعب العبور بودن منطقه یکی از دغدغه‌های به حق مردم دهستان لاویج داشتن اورژانس است و مسئولان علوم پزشکی استان مازندران نیز برای این مردم قدمی بر نمی‌دارند.

وی توضیح داد: مردم به صورت خود جوش ۴۵۰۰ متر زمینی که در آنجا حداقل متری ده تا بیست میلیون تومان ارزش دارد را برای ساخت اورژانس هبه کردند، اما کماکان هیچ کاری در ادامه این حرکت انجام نشده است.

حجت‌الاسلام موسوی آملی از راضی بودن مردم لاویج در داشتن حداقل یک آمبولانس برای این منطقه خبر داد و افزود: متأسفانه چنین کاری هم برای مردم این منطقه انجام نشد؛ کم لطفی زیادی به این منطقه شده است؛ با این مشکل صعب العبور بودن و مشکلات جاده‌ای و رفت و آمد مردم، انتظار چنین امکاناتی طبیعی و در دایره عرف است.

امام جمعه چمستان با انتقاد از نساختن اورژانس در زمین اهدایی مردم برای تأسیس این اورژانس گفت: مردم بیم فروختن این زمین به وسیله مسئولان را دارند که البته ما می‌دانیم این اتفاق نشدنی است اما مردم چنین دغدغه‌ای را نیز مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر چند چمستان شهرستان نیست، اما بیش از پنجاه هزار نفر جمعیت دارد تصریح کرد: ساخت درمانگاه مرکز بهداشت یا بیمارستان محلی سه طبقه از مطالبات به حق مردم است که بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان منطقه را حل خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha